[ipv6-tf] AICCU

Marcin Kaminski maxiu w man.poznan.pl
Czw, 5 Sie 2004, 09:59:51 CEST

On Wednesday 04 August 2004 16:23, Alek Cesarz wrote:

> wiecie co... widziałem gościa, który ciągnął siedmiometrowy jacht
> maluchem... ale żeby takie coś?! to już podchodzi pod perwersję.
> ((-;

Nie za bardzo widzę co w tym perwersyjnego. SNMP pod Windows XP? Dlaczego,
przecież już jest. IPv6 pod XP? No to też już jest. SNMP po IPv6 pod XP?
Przecież to zwykła usługa UDP, technicznie nie ma żadnych przeszkód żeby była
po IPv6.
Windows XP nadaje się do monitorowania jak każdy inny system (SNMP jest
przecież nawet w drukarkach), więc gdzie ta perwersja?
Pytanie zresztą dotyczyło Windowsa 2003.

> przy okazji witam wszystkich serdecznie.

Także serdecznie pozdrawiam i życzę mniej uszczypliwości.

Marcin Kaminski          Network Research and Development
maxiu w man.poznan.pl      Poznan Supercomputing and Networking Center
+48 61 858 20 28         http://www.man.poznan.pl