[ipv6-tf] nowa funkcjonalnosc

Grzegorz Banasiak Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl
Śro, 22 Gru 2004, 14:53:59 CET

Michał Dziczkowski wrote:

> Myślałem, żeby wymienione przeze mnie rzeczy były zaimplementowane do
> protokołu, co zwiększyło by bezpieczeństwo sieci (przecież IP z starszej
> wersji też ma jakąś namiastkę zabezpieczeń !). Co do warstw można
> przecież przez to podnieść komfort i anoinmowość pracy w sieciach
> internetowych ;-).

Wydaje mi sie, ze dokladanie nowej, opcjonalnej funkcjonalnosci do IPv6 jest
mozliwe, o ile wszystko co potrzebne byloby przenoszone przez kolejny rodzaj
Extension Header - interpretowany w stacjach koncowych i ignorowany przez
systemy posredniczace.

Na modyfikacje funkcji obowiazkowych w IPv6 jest chyba o kilka lat za pozno ;)

--
Grzegorz Banasiak (GB3-6BONE | GB394-RIPE)
IPv6 Project