[ipv6-tf] nowa funkcjonalnosc

Bartek Raszczyk bartek w man.olsztyn.pl
Śro, 22 Gru 2004, 16:27:53 CET

Witaj,

W Twoim liście datowanym 22 grudnia 2004 (14:53:59) można przeczytać:

> Wydaje mi sie, ze dokladanie nowej, opcjonalnej funkcjonalnosci do IPv6 jest
> mozliwe, o ile wszystko co potrzebne byloby przenoszone przez kolejny rodzaj
> Extension Header - interpretowany w stacjach koncowych i ignorowany przez
> systemy posredniczace.

  Oczywiscie, chodzi Ci chyba o cos w ksztalcie RFC 3514 - "The Security Flag
  in the IPv4 Header" ?
  [http://www.faqs.org/rfcs/rfc3514.html]

  Moze sie myle, ale umieszczanie fukcji, o ktorych wspomnial Michał
  na poziomie warstwy 3 to nieporozumienie.
  Jezeli stworzysz nowe pole naglowka, np. o nazwie "HasVirusInside"
  z mozliwymi stanami 0/1 (pakiet nie przenosi/przenosi wirusa) to
  jaki jest w tym sens?
  Kazda flage, ktora ktos ustawi, ktos inny moze zmienic (badz od razu
  wyslac pakiet odpowiednio zmodyfikowany).

  Po co w ogole ciagniemy ta dyskusje?

--
Bartek Raszczyk <bartek w man.olsztyn.pl>
Administrator Miejskiej Sieci Komputerowej