[ipv6-tf] SixXS POP

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Czw, 22 Lip 2004, 10:29:24 CEST

Witam!

Przepraszam,za brak reakcji ze strony PCSSu w niewatpliwie ciekawej
dyskusji (mowie szczerze, bez cienia ironii! :-)
ale mamy sezon urlopowy, poza tym, duzo pracy (jak wszedzie zapewnie ;-)

Mysle, ze KAZDA STRONA ma racje w tej dyskusji i tak, uzytkownicy
chcieli by miec mozliwosc korzystania z lacznosci po IPv6 w jak
najwygodniejszy sposob (Tunel broker, SixXS POP). Mysle, ze tego brakuje
w Polsce faktycznie.
Z drugiej strony providerzy musza sie jednak liczyc z kosztami oraz z
wlasna polityka routingu, ktorej przeciez nie moga lamac (moze sie
okazac, ze za chwile ktos polaczony po IPv6 bedzie probwal robic jakis
biznes, albo jego wielkosc uchu okaze sie dosc znaczaca).

Punkt widzenia, zalezy od.. punktu "siedzenia" :-)

Niewatpliwie jednak dla "testowego" rozwoju IPv6 przydalby sie Tunel
Broker (myslimy o ustawieniu takiego w PCSS), a dla rozoju IPv6
generalnie - "content" po IPv6, czyli szeroko rozumiane uslugi.

Jak widac dyskusja - jest potrzebna! :-)

Po wakacjach planujemy urzadzenie spotkanie IPv6 Task Force w jak
najszerszym gronie. Poinformujemy o tym niebawem.

pozdrawiam,

Bartek Gajda

 Bartosz Gajda 	           | Poznan Supercomputing and Networking Center
 mailto:gajda w man.poznan.pl| ul. Noskowskiego 10
 http://www.man.poznan.pl  | 61-704 Poznan, POLAND
 BG1740-RIPE  tel:(+48 61)858-2017,-2015 fax:(+48 61) 8525-954
 IPv6 network! ==>> http://www.ipv6.man.poznan.pl