[ipv6-tf] Zespół Koordynacyjny (Steering Committee)

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 15 Lis 2004, 12:38:29 CET

Witam!

Przesylam w zalaczniku liste osob,ktore zglosily sie w czasie spotkania
do "Zespolu Koordynacyjnego" naszej grupy.
Prosze o sprawdzenie czy lista jest komplenta (a prawdopodobnie nie
jest, byc moze nie wszyscy sie wpisali na liste w czasie zebrania).
Uzupelnienia prosze przesylac bezposrednio do mnie!

Informacja wyjasniajaca dla osob ktore nie byly na spotkaniu:
Zespol Koordynacyjny ma gromadzic osoby ktore chca aktywnie wlaczyc sie
w prace grupy, jak rowniez reprezentowac ja na zewnatrz.
W celu ograniczenia ilosci chetnych (tzn. zeby caly Task Force nie byl w
tym zespole) uzgodnilismy,zeby maksymalnie jedna soba z kazdej firmy,
organizacji byla tam zgloszona. Bedzie to zarazem osoba kontaktowa do
danej firmy.

Lista jest rowniez dostepna on-line:
http://www.pl.ipv6tf.org/docs/sc.txt

Po otrzymaniu poprawek (mysle ze w przyszlym tygodniu), umieszcze liste
na publicznych stronach www.

pozdrawiam,
Bartek