[ipv6-tf] Po spotkaniu zalozycielskim w Poznaniu, 3 listopada

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 15 Lis 2004, 13:27:37 CET

Przesylam informacje o dodatkowych uzupelnieniach po spotkaniu:
- prezentacja Jordkiego - jest umieszczona na stronach www, w czesci
"dokumenty"
- notatka ze spotkania - przesylam w zalaczniku
notatka jest  rowniez dostepna z adresu:
http://www.pl.ipv6tf.org/docs/PL_IPv6_TF_spotkanie_2004_listopad_poznan_notatka.txt

Notatka jest stenogramem (dosc zgrubnym,ale w miare obszernym) ze spotkania.
W razie razacych bledow i niejasnosci, prosze o korekte do mnie na priva!
Pod koniec tygodnia przerzuce to na www, jesli nie bedzie sprzeciwow
rzecz jasna.

pozdrawiam,
Bartek