[ipv6-tf] Polskie sieci IPv6

Bartek Raszczyk bartek w man.olsztyn.pl
Pią, 10 Wrz 2004, 12:31:40 CEST

Witaj,

W Twoim liście datowanym 10 września 2004 (12:13:03) można przeczytać:

> https://noc.sixxs.net/tools/grh/tla/all/?country=pl
> :-)

No coz... jestem Zosia Samosia i jak zwykle nie pomyslalem o
uzyciu google ;)
Dobra informacja jest taka, ze jestesmy w czolowce statystyki "IPv6 TLA's per
country".

Mysle, ze powinnismy postarac sie wypelnic nasza WIKI takimi
informacjami, aby nie bylo potrzeby wywazania drzwi, ktore juz zostaly
otwarte (vide moj przypadek). :)

--
Bartek Raszczyk
Administrator Miejskiej Sieci Komputerowej OLMAN