[ipv6-tf] Tunele dynamiczne w CBR-TPSA

Grzegorz Banasiak Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl
Pią, 12 Sie 2005, 09:23:08 CEST

Łukasz Stelmach wrote:

> Ile powinno upłynąć czasu od wypełnienia danych osobowych do otrzymania
> listu? Przeszły właśnie już ze dwa kwadranse i nic :( W dodatku system
> pozwolił mi wypełnić formularz z tym samym loginem dwa razy.

Nasz serwer poczty od 22:00 wczoraj do teraz nie dzialal. Wypelnienie formularza
z tym samym loginem 2 razy na etapie potwierdzania jest mozliwe, bo dane
trzymane sa w sesji, a nie w bazie danych. Osoba, ktora pozniej potwierdzi
wypelnienie formularza (w sytuacji wyscigu) przegrywa ;)

> W żadnym razie nie nażekam, tylko tak sobie... zrzędzę ;) Bo jak w kroku
> 4/5 piszą, że wiadomość *"wysłana"* to można się chyba spodziewaź, że
> jest już w drodze.

Moj blad. Nie sprawdzilem skutecznosci wyslania mejla. Poprawie przy nastepnym
rylisie.

Dzieki za uwagi.