[ipv6-tf] Tunele dynamiczne w CBR-TPSA

Łukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Wto, 23 Sie 2005, 17:41:23 CEST

On Tuesday, Aug 23, 2005, at 16:22 Europe/Warsaw, Bartek Gajda wrote:

> Odnosnie uzytkownikow DSL:
> "The DSL home user is *definately* an end site for which the RIPE
> policy
> and the IETF recommends assigning a /48. /64s are only recommended for
> situations where it is only every possible to use one subnet. A home
> DSL
> user can definately use more than one subnet, so should receive a /48."
>
> Wynika wiec z tego, ze plan adresowy, zeby kazdy uzytkownik neostrady
> dostal /48 moze byc ciekawym wyzwaniem.

Poszaleli! Ja wiem, że v6 jest duuuuuużo więcej niż v4 ale ponieważ
jest bardziej "drzewniane" to straty też mogą być znacząco większe i
nie widzę sensu w tak ordynarnym szastaniu adresami. Na okres
przejściowy, przynajmniej, najładniejszą długością przedrostka wydaje
się być /96 a numerek konkretnej maszyny przepisujemy z v4. Prosto,
automatycznie, higienicznie.

Czymcie się ciepło...
--
 >Łukasz z Kaczogrodu<

INTERIA.PL. Portal z najlepsza wyszukiwarka. >>>
>>> http://link.interia.pl/f18ae