[ipv6-tf] ksiazka - IPv6 Deployment Guide (6NET Book)

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Śro, 14 Gru 2005, 14:45:42 CET

Witam!

"Maszyna losujaca" wydaje sie bych hojna (przed)swiatecznie i dla
wszystkich osob ktore sie zglosily ksiazek powinno wystarczyc! :)

oto lista osob:
Marcin Puch
Andrzej Dopierała
Marek Markowicz
Grzegorz Banasiak
Marcin Gondek
Marcin Szałankiewicz
Patryk Ściborek
Michał Kowalczuk
Rafał Grześkowiak
Dariusz Wesołowski
Rafał Maszkowski
Jakub Staskiewicz
Daniel Skrzypkowski
Marek Markowicz
Tomasz Babik
Marcin Bachmatiuk

Prosze dwie osoby o podanie adresu pocztowego:
Krystian Ryłko
Maciej Grzeszczuk

mam nadzieje, ze mi zaden mail nie zginal ze zgloszeniem!

Ksiazki postaram sie wyslac jeszcze w tym tygodniu, zeby zdazyly dotrzec
na swieta. Beda wowczas "jak znalazl"- pod choinke! Oczywiscie nie
znaczy to zeby takie rzeczy czytac w swieta... ;)

pozdrawiam,
Bartek Gajda