[ipv6-tf] gdzie się podłączać do 6bone?

Gabriel Borkowski gabrys-maillist w kuzniki.net
Sob, 1 Sty 2005, 21:27:51 CET

Witam,

ostatnio przeczytałem gdzieś, że Chińczycy zabrali się za zrobienie
dużej sieci na IPv6 - to sprowokowało mnie do bardziej poważnego
zainteresowania się tym tematem (ci Chińczych powoli wszystko chcą
opanować ;)

Już jakiś czas temu chciałem praktycznie poznać
funkcjonowanie IPv6, ale wtedy skończyło się na części teoretycznej.
Praktyczna część nie doszła do skutku z tego powodu, że nie udało mi
się znaleźć jakiegoś bliskiego miejsca do założenia tunelu - statsy na
6bone.pl już wtedy nie działały.
"Dużych" (ICM, MANy, etc.) nawet nie próbowałem się pytać o możliwość
założenia tunelu, dlatego bo jak przypuszczałem (przypuszczam - nadal?)
swojego miejsca powinienem szukać u lokalnych-mniejszych.

Dziś znowu przekopałem grupy dyskusyjne, www w poszukiwaniu odpowiedzi
gdzie próbować podłączenia do polskiego 6bone, jeżeli nie jest się np.
MANem lub dużym ISP. Skutek poszukiwań był taki sam jak poprzednio
- jednoznacznie konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Trafiłem jednak
na strone TF i to chyba jest właściwe miejsce w którym mógłbym się
dowiedzieć co dalej robić.

Reasumując:
   jeżeli jestem z Wrocławia, łacze przez Pro-Futuro to gdzie mogę
   próbować podłączenia do 6bone.

PS.
ciekawe czemu PF nie zaangażowało się, chociaż elementarnie, w IPv6...
wówczas wiedziałbym gdzie szukać drugiego końca tunelu :)

--
Pozdrowienia,
 Gabriel Borkowski