[ipv6-tf] serwer usług

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 4 Sty 2005, 12:39:45 CET

On Wed, Dec 08, 2004 at 01:08:38PM +0100, Michal Zapalski wrote:
> Pragne zakomunikowac, iz prace nad Open Tunnel Brokerem beda powoli
> nabierac tempa - w ciagu ostatnich kilku dni udalo mi sie stworzyc
> zestaw funkcji bibliotecznych (w jezyku C) dla systemu Linux operujacych
> na wywolaniach ioctl() i umozliwiajacych wykonanie podstawowych
> operacji na tunelach IPv6-in-IPv4 / SIT, czyli :

Powtarzam e-mail, ktory juz wyslalem do autora powyzszego.

W zasadzie caly czas jestem zainteresowany czyms co zaoszczedzi mnostwo czasu
przy zakladaniu:
- tuneli IPv6 i MBONE
- poddomen art.pl (lub np. domen secondary)
- roznych WWW, ktore goscimy
- ustawianiu dostepu do Usenetu
i pewnie jeszcze kilku rzeczach (konta goscinne, pakiety mirrorowane przez                                                          sunsite'a?). Czesc wykonawcza, czy bedzie na skryptach czy bezposrednio w C                                                         jest mniej wazna, najwazniejszy jest uogolniony serwer uslug, ktory by umial:
- przyjac nowe żądanie
- pozwolic na wypelnienie formularza wg typu uslugi
- wygenerowac haslo uzytkownika
- zarzadzac kolejkami żądań, umozliwiwac ich masowa obsluge w przypadku
  typowych i np. pozostawienie na pozniej nietypowych
- pokazywac stan żądania uzytkownikowi
A moze juz jest cos takiego, tylko nie umiem znalezc?

R.
--
Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się