[ipv6-tf] Techniki migracji IPv4 do IPv6

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Czw, 13 Sty 2005, 11:46:50 CET

Polecam SZEROKIE archiwum dokumentow opracowanych w 6NETcie, a zwlaszcza
w work package:
WP2: IPv4-IPv6 Coexistence, Interworking and Migration
This work package will investigate how to transition IPv4-based networks
to IPv6 at backbone, regional and campus levels.

http://www.6net.org/publications/deliverables/#wp2

Dokumenty sa dosc "tluste" w swej objetosci, ale jest tam wiele
szczegolow jak i analiza ogolniejsza ogolnych metod migracji i
koegzystencji w sieciach szkieletowych, dostepowych, WAN itp.

Starczyloby pewnie tego nawet na doktorat! ;-)

Bartek