[ipv6-tf] gdzie się podłączać do 6bone?

Miroslaw Gburski jolan w task.gda.pl
Pon, 17 Sty 2005, 13:18:43 CET

Czesc!

> 6to4 dla studentow w domu? Pytam, bo nie widze sensu w zabawy w tunele w
> sieci PG. Tutaj przylacze sie do Bartka z PCSS - w TASK jest produkcyjne IPv6
> (w szczegolnosci ftp.task.gda.pl bywa dostepny przez IPv6). Administratorzy

Ale jak to bywa? ;)

> PG powinni sie postarac o natywne IPv6 przynajmniej tam, gdzie studenci i
> pracownicy zglosza taka chec. Jak sie gdzies "nie da" (bo np. komus sie nie
> chce, albo IOS za stary), to dopiero mozna myslec o rozwiazaniach
> przejsciowych typu tunel i to najlepiej miedzy czyms w TASKu a czyms w PG, w
> drugiej kolejnosci miedzy czyms w PG a PCSS (rozsadnie pod wzgledem IPv4), a
> na koncu np. miedzy PG a CBR-TPSA.

Ja w zeszlym tygodnu rozmawialem z administratorami PG. Mieli przygotowac
jakas maszyne ktora bedzie rutowac ipv6. Zatem termin uruchomienia tam
ipv6 zalezy tylko od nich.

pozdrawiam,
-Mirek

-------
Miroslaw Gburski          jolan<at>task.gda.pl
Administrator sieci TASK    tel (58) 347-10-77
http://www.task.gda.pl      fax (58) 347-14-41