[ipv6-tf] tunnel broker, potrzebny?

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Wto, 18 Sty 2005, 09:09:40 CET

Bartek Raszczyk napisał(a):

>   Nie zgodze sie z tym stwierdzeniem. Tunnel broker jest potrzebny po
>   to, aby nie tylko zaawansowani uzytkownicy mogli korzystac z IPv6.
>   Wspominany juz kilkakrotnie Sixxs ma swietna aplikacje, ktora
>   ulatwia zycie administratorom i uzytkownikom.

Właśnie dlatego zasugerowałem rozwiązanie automatyczne jest obsługiwane
przez większość oprogramowania a uruchomienie pod Windows XP jest opisane
nawet w helpie.

>   Rozwiazan jest pare, calkiem niezle jest ISATAP - kazdy moze
>   wybrac to co lubi.

Niestety jest chyba opatentowany (tak jest napisane na stronach USAGI) a zatem
odpadają raczej wolnodostępne OS-y.

Zastanawiam się po prostu czy uruchamianie brokera nie pochłonie energii, którą
można by sporzytkować na jakiś inny cel np. uruchamianie nietunelowanego v6
równolegle do v4.

--
Było mi bardzo miło.                          Trzecia pospolita klęska, [...]

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841