[ipv6-tf] tunnel broker, potrzebny?

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Wto, 18 Sty 2005, 22:18:13 CET

Marcin Gondek wrote:

> Tylko ból jest taki, że nie ma chętnych w Polsce żeby to wdrożyć - a
> szkoda...

Chetni do wdrozenia brokera sa!
Sek w tym, ze 6bone zostanie zamkniety za rok z kawalkiem. Po tym czasie
bedzie mozna uzywac tylko adresow produkcyjnych 2001. Dla tych adresow
polityka routingu (tak mi sie wydaje z mojego punktu widzenia) jest juz
bardziej zaostrzona i nie kazdy bedzie mogl sobie pozwolic na rozdawanie
adresow wszystkim chetnym "z ulicy".

Bartek