[ipv6-tf] tunnel broker, potrzebny?

Lukasz Trabinski lukaszt w atm.com.pl
Śro, 19 Sty 2005, 08:27:45 CET

On Tue, 18 Jan 2005, Bartek Gajda wrote:

> Sek w tym, ze 6bone zostanie zamkniety za rok z kawalkiem. Po tym czasie
> bedzie mozna uzywac tylko adresow produkcyjnych 2001. Dla tych adresow
> polityka routingu (tak mi sie wydaje z mojego punktu widzenia) jest juz
> bardziej zaostrzona i nie kazdy bedzie mogl sobie pozwolic na rozdawanie
> adresow wszystkim chetnym "z ulicy".

Teoretycznie klientom po wypełnieniu odpowiedniego wniosku RIPE i
zarejestrowaniu ich w bazie RIPE. Póki co, imho z polityką routingu bywa
różnie i napewno część adresów produkcyjnych z puli 2001 jest traktowana
również testowo.

--
Lukasz Trabinski
ATM S.A., ul. Grochowska 21a, 04-186 Warszawa, POLAND