[ipv6-tf] Tunnel broker, native-IPv6, DHCPv6 update

robert j. wozny robert.wozny w atm.com.pl
Śro, 19 Sty 2005, 12:54:52 CET

On Wed, 2005-01-19 at 09:59 +0100, Marcin Kaminski wrote:

> Co do paczek to kilka uwag:
> - jest zależność od biblioteki której nie ma w standardowym PLD
> [root w fern tmp]# rpm -i dibbler-0.3.1-0.2.i686.rpm
> error: Failed dependencies:
>         libstdc++-libc6.2-2.so.3 is needed by dibbler-0.3.1-0.2
> W standardowej dystrybucji Ac takiej biblioteki nie widzę:

khm. a skąd takie zależności? to wygląda mi na próbę budowania gdzieś w
okolicach redhata/fedory.

$ rpm -qpR dibbler-0.3.1-0.2.athlon.rpm |grep libc6
$

[...]

> Ogólnie mam wrażenie że jednak chłopaki nie przyłożyli się do tego speca
> :( Wygląd
> Pozdrawiam
> a na to że wzięli speca od dhcpd i tak trochę bez pomyślenia
> podstawili do Dibblera. No ale zobaczymy co będzie dalej.

też mi tak to wygląda... całość wygląda raczej gorzej niż lepiej.

> PS. Który developer PLD głównie odpowiada za tego speca? W CVSie jest ich 3:
> radek, sardzent i qboosh, sądzę że powinienem się z którymś z nich
> skontaktować i podsykutować trochę o tych specach.

żaden. tu nie ma odpowiedzialnych. jak chcesz podyskutować to pisz na
pld-devel-pl czy inne -en. (radek wrzucił speca, sardzent się nim bawi,
a qboosh.. cóż...)

-- r.