[ipv6-tf] tunnel broker, potrzebny?

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 19 Sty 2005, 22:32:52 CET

Bartek Raszczyk napisał(a):

>   Windows jest szybkodostepny, pod warunkiem ze ktos ma pare setek na
>   jego zakupienie ;)

A jak się nie ma to jest wolnodostępny?  ;-)

>   To tez robimy. Tunnel brokerem zajmuja sie programisci a budowaniem
>   infrastruktury native-v6 sieciowcy :)

To ja mam kolejną kwestię, której nie widziałem omówionej. Wycofanie IPv4.
Chodzi o jakiś okres kiedy już _prawie_ wszystko będzie v6 tylko jeszcze
jakieś pojedyncze aplikacje, z których klient nie będzie chciał zrezygnować
jeszcze przez jakiś czas.

Załóżmy więc, że mamy już wszędzie IPv6. Ma go ISP i ma klient i decydują się na
przełączenie. O ile w przypadku sieci jakiś osiedlowych czy telewizyjno-
kablowych problem jest praktycznie żaden bo można równolegle puszczać oba
protokoły. Ale na łączach DSL gdzie jest PPPoC[1]. PPP o ile mi wiadomo
(a mogę się mylić) dopuszcza tylko jedenego protokołu. Co wtedy kolejne
tunelowanie tym razem w drugą stronę? Trochę to kiepsko mi wygląda :-/

--
Było mi bardzo miło.                          Trzecia pospolita klęska, [...]
 >Łukasz<                            Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

[1] PPP over Cokolwiek

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837