[ipv6-tf] tunnel broker, potrzebny?

Bartosz Waszak waszi w ipv6.icpnet.pl
Śro, 19 Sty 2005, 23:39:59 CET

Tomasz Mrugalski <thomson w klub.com.pl> wrote:

> Tak, to ciekawy aspekt. W tej chwili Linux nie wspiera IPv4-over-IPv6.
> Chociaż w zasadzie taka enkapsulacja jest bardzo prosta. Znalazł się
> student, który chce coś takiego wykonać w ramach magisterki. Niestety,
> nie odzywał się od kilku miesięcy :(
>
> No cóż, miejmy nadzieję, że praca powstanie tradycyjnym
> (dużo-miesięcy-obijania, stres, mało-czasu, ekspresowa implementacja,
> obrona) trybem.

Istnieje juz cos takiego nazywa sie: fourtun
http://ftp.belnet.be/linux/SuSe/people/ak/tunnel/fourtun-2.tgz

bardzo outdated, ale mozna dostosowac (kiedys tego nawet uzywalem w
czasach gdy polskie 6bone to bylo tylko 3ffe:8010 :)

--
Bartosz Waszak <waszi w ipv6.icpnet.pl>
ICP network administrator, nic-hdl: BW175-RIPE