[ipv6-tf] Uruchomienie IPv6 SiXS POP w PCSS - zapraszamy!

Grzegorz Banasiak Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl
Czw, 27 Sty 2005, 14:59:07 CET

Bartek Gajda wrote:

> Milo mi jest powiadomic, ze uruchomilismy dzisiaj w PCSS pierwszy w
> Polsce POP SixXS-a!

Gratulacje.

> Jest on (czesciowo) dostepny publicznie.
> Dostepnosc jest ograniczona dla uczestnikow/klientow edukacyjnych i
> naukowych sieci PIONIER; wynika to z koniecznosci przestrzegania
> polityki routingu.

Jakiej polityki routingu? Dlaczego nie wszyscy z Polski? Mozesz precyzyjniej?

Komercyjni klienci PIONIERa juz nie?

Na jakiej maszynie uruchomiliscie POPa?

--
Grzegorz Banasiak (GB3-6BONE | GB394-RIPE)
IPv6 Project