[ipv6-tf] Uruchomienie IPv6 SiXS POP w PCSS - zapraszamy!

Bartek Raszczyk bartek w man.olsztyn.pl
Pią, 28 Sty 2005, 09:12:43 CET

Witaj,

W Twoim liście datowanym 27 stycznia 2005 (19:57:47) można przeczytać:

> Wiem że łapie za słówka, ale jezeli bym chciał się podłšczyć
> niekomercyjnie (nie zarabiać na ipv6), to już nie mogę??

  To pytanie musisz skierowac do osob, ktore ksztaltuja polityke sieci
  Geant lub operatora POP'a IPv6, do ktorego masz zamiar sie dolaczyc.

--
Bartek Raszczyk <bartek w man.olsztyn.pl>
Administrator Miejskiej Sieci Komputerowej