[ipv6-tf] Uruchomienie IPv6 SiXS POP w PCSS - zapraszamy!

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Sob, 29 Sty 2005, 01:33:46 CET

Marcin Gondek wrote:

> Pozostaje mi czekać aż ktoś inny zrobi POP'a w Polsce i się zlituje :-)
>
> Ach, do pozman mam 15ms....

chcielismy pierwotnie uruchomic POPa z adresami 6bone - 3ffe, tak zeby
kazdy mogl sie podlaczyc. Niestety admini SixXSa dosc niechetnie
zapatrywali sie na to, twierdzac, ze 6bone za chwile zginie...

Widac nikt nie przewidzial, ze na chwile przed zamknieciem 6bone, bedzie
zapotrzebowanie na tunele.... ot - polska rzeczywistosc (choc nie tylko
polska)

pozdrawiam,
Bartek