[ipv6-tf] Uruchomienie IPv6 SiXS POP w PCSS - zapraszamy!

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 31 Sty 2005, 10:17:58 CET

Lukasz Stelmach wrote:

> Dopisane.
>
> http://www.pl.ipv6tf.org/wiki/index.php/6to4
>
> Oceńcie, poprawcie, powiedzcie czy to się do czegoś nadaje.

jak dla mnie opis jest calkiem zgrabny :-)

zastanawiam sie tylko nad miejscem podlinkowania tego na glownej
stronie. W tej chwili jest to w czesci "Sieci IPv6 w Polsce", co jest
nieco mylace, poniewaz mamy tutaj opis techniki tunelowania, a nie
dzialajacej sieci w Polsce.
Moze by podlinkowac to w czesci "Pozostałe strony i hasla" (tylko tam sa
dosc krotkie opisy linkow) i dac (krotki) link w stylu "6to4 - proste
tunelowanie IPv6", lub jakos podobnie.

Bartek