Re: [ipv6-tf] "IPv6 nie przyjmuje się w USA"

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Śro, 27 Lip 2005, 09:15:59 CEST

Witam serdecznie,

BG> jako suplement moge dodac, ze szykuje sie duzy postep w IPv6 wsrod
BG> operatorow kablowych w USA (kilkadziesiat milionow podlaczonych
BG> mieszkan), ktorzy mocno naciskaja producentow na uruchomienie IPv6 w
BG> sprzecie kablowym (w routerach).

swoją droga uruchomiłem wczoraj ipv6 po ethernecie bez
tunelowania i śmiga bez problemu przez modemy kablowe z którymi różnie
bywa jesli chodzi o przepuszczanie ruchu nie ip

--
Najlepsze pozdrowienia,
 Tomek                            mailto:tomek w czarne.jarsat.pl