[ipv6-tf] nowe strony www.pl.ipv6tf.org

Michał Kowalczuk michal.k w ds.pg.gda.pl
Śro, 1 Cze 2005, 13:11:19 CEST

Dnia 01 Jun 2005 (Wed) 12:33:14 (+0200) Bartek Gajda (gajda w man.poznan.pl) napisał(a):

> Od jakiegos czasu (ok miesiaca) w ramach (nielicznych) wolnych zasobow
> czasowych przygotowuje nowe strony www naszej grupy.
> Robocza wersja jest dostepna do wgladu pod adresem:
> http://www.pl.ipv6tf.org/nowe/

Przede wszystkim chciałbym powitać uczestników ipv6-tf. Jestem od niedawna
uczestnikiem tej listy. Będę rozwijał pod okiem dr Nowickiego oraz
mgr Mrugalskiego projekt Dibbler (w ramach pracy dyplomowej) - szczegóły
zapewne wkrótce.

Co do nowej strony jedna uwaga:
W stopce zamiast