[ipv6-tf] Re: Paczka ipv6-tf, Tom 11, Numer 7

Marcin Szałankiewicz mysz w piasta.pl
Pią, 6 Maj 2005, 13:09:08 CEST

>   To ma byc urzadzenie w stylu traffic generatora/analizatora Ixia, czy
>   samo oprogramowanie?
>   Czy >=1Gbps to sam ruch ipv6, badz moze w wiekszosci ipv4
>   przemieszane z v6? Co chcesz dokladnie osiagnac poprzez analize
>   (statystyki ruchu dla sieci/hostow/portow; staty asn'ow)?
>   Do jakiego urzadzenia (typ interfejsu) bedziesz to podlaczal?

juz odpisuje co mi trzeba ( przepraszam ze tak pozno ale dlugi weekend i
takietam inne:))

fizycznym nosnikiem ruchu bedzie zwykla skretka. w zasadzie to
preferowałbym jakies urzadzenie w sytlu Ixia. Ruch w wiekszosci bedzie v6
a analiza to raczej dla sieci

dzieki za info
pozdrawiam

--