[ipv6-tf] netia

maciej grzeszczuk krap w krap.pl
Czw, 12 Maj 2005, 23:23:39 CEST

echlo

  no, po dlugiej ciszy wreszcie znalazlem chwilke. :)
  ruter dziala, jestem gotow i chetny do peerowania sie.

  mam jedna noge w warszawskim asterixie, wiec tamtedy moznaby styk
  naturalny wygenerowac (czy ktos tam przeznaczyl jakas pule adresow
  ipv6 juz moze?), no i tunele, tunele. :)

  jezeli chodzi o zasoby, to zwieracz juz dopiety rowniez, moj domowy
  windows xp z firefoxem smiga az milo, i www6.krap.pl oraz
  atariarea6.krap.pl ogladac moge - wiec teraz pozostaje tylko dopiac
  to do was.

--
= krap w krap.pl = tel +48-504-109307 = 2:480/70 = *in arp we trust* =
=== PGP: 50D98803B12327E7 216A787AB7EFD5FA = http://krap.pl/pgp/ ===