[ipv6-tf] netia, DHCPv6 i Mac OS X

Tomasz Mrugalski thomson w klub.com.pl
Pią, 13 Maj 2005, 22:55:19 CEST

On Fri, 13 May 2005 somebody known as Bartek Gajda wrote:

> w projekcie 6NET bedziemy zamykac w najblizszych tygodniach ostatnia
> wersje deliverabla o DHCPv6. Jak cos nowego (klient,serwer) sie pojawi,
> powinno byc tam zawarte. NIestety o jakich przelomowych nowosciach nikt
> nic nie mowil do tej pory :-/

Uh oh. Dibbler 0.4.0 wspiera relaye (zarówno serwer, jak i stand-alone
relay). To była pierwsza wersja, jest całkiem niezły feedback od userów i
wyszło pare bugów. Planujecie robić jakieś testy? Jeżeli tak, to zbiore do
kupy wszystkie patche i zmontuję oficjalną wersję.

W kwestii braku DHCPv6 na Mac OS Xa widzę pewne sprzyjające okoliczności.
Skoro mój kod działa na Sparcach, AMD64, a ostatnio jakiś wymiatacz
odpalił moje DHCPv6 na access poincie Linksysa, to da radę i na MacOsie to
puścić. Trzeba przepisać tylko pare niskopoziomowych funkcji, żeby gadka
z kernelem BSD dobrze się układała.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Mrugalski,              | "I think there is a world market for     |
thomson(at)klub(dot)com(dot)pl |  about five computers."                  |