[ipv6-tf] broker w CBR-TPSA

Grzegorz Banasiak Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl
Wto, 17 Maj 2005, 00:46:53 CEST

Bartek Gajda wrote:

> Nikt nic nie odpowiedzial, pewnie wszyscy sa pod wrazeniem sukcesu! :-)
> Gratulacje!

Dziekuje za wszystkie pozytywne opinie.

> Napiszecie kilka zdan na wikipedi? Mysle, ze nadaje sie to na link na
> glownej strone pod "Sieci IPv6 w Polsce" :)

Cos dorzucimy jak tylko ogarniemy jak sie to robi. ;)

> Rozumiem, ze dostep jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych? (mi
> udalo sie zalozyc tam konto, ale nie wiem, czy to nie bylo "po
> znajomosci"... ;-)

Otwarty dla wszystkich. Broker jest skonfigurowany tak, ze przyjmuje wszystkie
polskie adresy za wyjatkiem tych, o ktorych wiemy, ze sa dynamiczne (obecnie
dial-up i Neostrada TP). W praktyce liste polskich sieci wprowadzamy z 42.pl/pl,
ale nie automagicznie. Jakby czegos juz brakowalo, to prosze dac znac.

--
Grzegorz Banasiak
Polish Telecom Research & Development Department