[ipv6-tf] broker w CBR-TPSA

Grzegorz Banasiak Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl
Wto, 17 Maj 2005, 00:58:58 CEST

Lukasz 'ensim' Taras wrote:

> Gratuluje :-)
> Wkońcu coś Polskiego i bardzo IPv6'tkowego.

AFAIK pierwszy broker byl wystawiony niegdys na www.ipv6.pl, chociaz nie
widzialem go w dzialaniu. Nie jestem pewien czy nie myle osob, ale chyba Lukasz
Grzelak moglby cos na ten temat powiedziec.

> Konto udało się założyć w kilka minut
> czyżby jakieś przywileje dla grupy?- ale miło :).

Tak, forumowicze wpadaja do specjalnego priority queue, co skutkuje wyslaniem
SMSa do administratorow ;)

> W działaniu rewelacja, dużo opcji możnaby powiedziec ze dużo więcej niż
> oferowane jest przez większość tunnelbrokerów.

SixXS jest nie do wyprzedzenia.

> Miejmy nadzieję że to się rozwinie bardziej.

Ja bym sobie zyczyl, zeby broker ruszyl kiedys na produkcyjnych adresach, a
pozniej zeby w ogole nie byl potrzebny, bo kazdy bedzie mial w swoim domu
natywne /48. ;)

--
Grzegorz Banasiak
Polish Telecom Research & Development Department