[ipv6-tf] Software do Linksys WRT54G

Bartek Raszczyk bartek w man.olsztyn.pl
Pią, 27 Maj 2005, 22:56:20 CEST

Witajcie!

   "THE RESEARCH ARM of the american ISP giant Earthlink, has released
   experimental firmware for the popular Linksys WRT54G routers, modified
   by them to add IPv6 support."

   Jezeli ktos z Was uzywa tych routerkow, warte przetestowania. Mam
   zamiar pobawic sie tym w przyszlym tygodniu. Podobno na OpenWRT
   IPv6 sprawowalo sie srednio, jestem ciekaw jak bedzie w tym
   przypadku.

   Info prasowe:
   http://www.theinquirer.net/?article=23535

   Strona Earthlink:
   http://www.research.earthlink.net/ipv6/

--
Bartek Raszczyk <bartek w man.olsztyn.pl>
Administrator Miejskiej Sieci Komputerowej