[ipv6-tf] CHIP 8/2005 "Bo pula się wyczerpuje"

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Wto, 29 Lis 2005, 23:03:28 CET

Grzegorz.Banasiak w ipv6.cbr.tpsa.pl wrote:

> nie jest. w dodatku trzeba naklamac w RIPE, zeby dostac /32 i cieszyc sie urokami
> multihomingu.

Multihoming to nie lada wyzwanie intelektualne, któremy nie każdy
potrafi sprostać. Może więc lepiej, że nie każdemu też będzie dane się
 z nim mierzyć.

Swoją drogą jak można takie zagadnienie sensownie rozwiązać bez NAT?
Jeżeli by chcieć, żeby pewien ruch szedł jednym drutem a inny drugim.
Co zaś najważniejsze, żeby wracały z tamtąd skąd wyszły.

--
Było mi bardzo miło.                    Trzecia pospolita klęska, [...]