[ipv6-tf] DNSv6 dla kazdego?

Bartek Raszczyk bartek w man.olsztyn.pl
Wto, 13 Wrz 2005, 10:04:28 CEST

Witaj,

W Twoim liście datowanym 13 września 2005 (09:51:24) można przeczytać:

> Chciałbym zwrócić się z uprzejmš prośbš do "kogoś" kto dysponuje
> możliwościami i odrobinš wolnych mocy przerobowych o uruchomienie
> dostępnego szerszej "publiczności" serwera DNS działajšcego jako pamięć
> podręczna (cache). Coraz więcej serwerów DNS dostępnych jest po IPv6
> wszystko to jednak sš, o ile mi wiadomo, serwery udostępniajšce dane
> konkretnych stref zatem nie ma możliwości np. potestowania w warunkach
> bojowych kodu wyszukiwania nazw (resolwera).

  2001:40f8::2 aka ipv6.man.olsztyn.pl powinien dzialac i powinien
  pozwalac na zapytania rekursywne dla ::/0

  Jezeli cos bedzie nie tak, prosze o info na prv.

--
Bartek Raszczyk <bartek w man.olsztyn.pl>
Administrator Miejskiej Sieci Komputerowej