[ipv6-tf] pierwszy glue rekord v6 w polskim ccTLD

Pawel Krzesniak Pawel.Krzesniak w nask.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 11:04:46 CEST

* Grzegorz Banasiak on [2005-09-15 16:01]:

> mam nadzieje, ze Szanowni Forumowicze wybacza mi to lekkie
> przejaskrawienie. wydawalo sie pasowac do sytuacji ;)

do wczoraj byles jedynym uzytkownikiem technologii pt. "utrzymywanie
domeny na serwerze v6", wiec to zadne przejaskrawienie :)

Cieszy mnie natomiast fakt, ze pojawil sie kolejny glue v6. Gratulacje
dla wlasciciela ;) Ciekawe czy to wynik mojej agitki..

pozdrawiam,
--
Pawel