[ipv6-tf] IRC po v6

Jakub Jankowski shasta-ipv6tf w collector.toxcorp.com
Wto, 20 Wrz 2005, 14:48:19 CEST

On 2005-09-20, Bartek Raszczyk wrote:

>   Czy moze ktorys z grupowiczow "ma chody" w polskim swiatku IRC? ;)

Z tego co mi wiadomo, coord polskiego IRC czyta tę listę.

>   Otoz moi userzy susza mi glowe, ze chcialiby korzystac z irc'a po
>   ipv6, a tu niestety klops.

To trochę boli. Większość końcowych "użytkowników" chce IPv6 tylko po
to, żeby dostać się IRC...

>   "Prosze NIE PRZYSYLAC prosb o przyznanie I:lines na IPv6 -
>    dodadza sie automatycznie albo wcale."
>    Tresc bardzo typowa i przyjazna, jak przystalo na srodowisko
>    irc... nie komentuje.
>    Czy ktos z Was ma pomysl, jak sie tam dopisac?

Opisz sytuację i wyślij maila na iline[at]irc[dot]pl.

--
Jakub Jankowski     | http://s.atn.pl/         | Real programmers don't
Sysadm, programmer  | http://www.slackware.pl/ | comment their code.