[ipv6-tf] (brak tematu)

Marcin Szalankiewicz mysz w piasta.pl
Czw, 16 Lut 2006, 22:45:46 CET

Piotr Gutkowski wrote:
> IXIA to super sprzet, ale widze ze cennik juz znasz :)

no niestety.. a dorwac sie do niego tez ciezko.. bodajże w Poznaniu maja
ale gdzie jeszcze to nie wiem..

> Polecam darmowy V6EvalTool,
> mozna nim uformowac wlasciwie dowolny pakiet IPv6
> (ma wlasny stos), dziala w srodowisku FreeBSD,
> ponoc mozna jakos przeportowac na Linuxa,
> ja pracowalem z powodzeniem pod BSD.

bede probowal :) w sumie udalo mi sie postawic Linucha na czyms takim jak
HP B1000 i nawet dzialal do czasu padu dysku a uczelnia bieedna ;]

> Szczegoly:
> www.tahi.org

dzieki zbawco :)

> Jesli nie miales z nim wczesniej do czynienia, to konfiguracja
> i opanowanie toola moze Ci zajac troche czasu.

jakies sugestie i wlasne doswiadczenia mile widziane :)
dziekuje z gory

Pozdrawiam

--
Marcin Szalankiewicz