[ipv6-tf] news: 50 000 domow/firm w Wiedniu podlaczanych po swiatlowodzie (z IPv6)

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Wto, 31 Sty 2006, 03:24:09 CET

Bartek Gajda wrote:

> "Microsoft Leverages IPv6 With Vista"
> http://www.informationweek.com/security/showArticle.jhtml?articleID=177103191
> troche marketingowe ujecia, pokazujace jednak, ze IPv6 w Microsoft Vista ma
> byc lekarstwem na ograniczenia wynikajace z IPv4 oraz NATa dla wielu aplikacji
> p2p i podobnych

Od czasu do czasu do czegoś się przydają ;-) IMHO, co już chyba tu wspominałem,
bez IPv6 nie ma szans na dobre rozkręcić się co raz popularniejszy u na VoIP.

--
Było mi bardzo miło.                    Czwarta pospolita klęska, [...]