[ipv6-tf] [Fwd: poszukiwany pracownik do projektowania sieci MAN]

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Wto, 11 Lip 2006, 09:29:21 CEST

Mam mieszane uczucia czy takie ogloszenia powinny isc na liste, no ale
ze taki przypadek jest bardzo bardzo rzadki wiec je posylam.
Gdyby ktos twierdzil ze nie powinny to niech smialo zabiera glos!

pozdrawiam
Bartek Gajda