[ipv6-tf] RIPE dało IPv6 urlop?

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Pon, 17 Lip 2006, 17:53:59 CEST

Bartek Gajda wrote:
> Byl lakoniczny komunikat na jednej z list mailowych RIPE, ze mieli
> problem z firewallem w zwiazku z tym musieli wylaczyc obsluge IPv6, do
> czasu naprawy (zmiany na inny?)

To ja zadam kolejne kłopotliwe pytanie. Zamknęli się już parę dni
temu. Czy, teoretycznie, nie powinni byli zniknąć z tablic routingu
tak by próby połączenia kończyły się komunikatem ICMP(1,0):
destination unreachable, no route to destination?

--
Było mi bardzo miło.                Czwarta pospolita klęska, [...]