[ipv6-tf] godzina zero dla CBR-TPSA

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Pon, 5 Cze 2006, 15:17:35 CEST

Dziekuje! :)
aktualnie Wasz prefiks nie jest widoczny u nas ani na SiXSie:
http://noc.sixxs.net/tools/grh/lg/?when=now&year=2006&month=06&day=05&hour=15&show=allpaths&format=html&findtype=prefix&find=3ffe%3A4019%3A%3A%2F32
Not found in any of the AS's known to GRH. The current sum of ASpaths is 52006

Ale chyba zobaczymy sie niebawem na "nowej drodze zycia", znaczy sie w swiecie 2001:: czy raczej 2a01:1000::/21 z Waszej strony?

pozdrowienia i sukcesow nie tylko w swiecie IPv6! :)

Bartek