[ipv6-tf] godzina zero dla testowej sieci ipv6 czyli zamkniecie 6bone

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 7 Cze 2006, 16:30:32 CEST

Bartek Gajda wrote:

> No i stalo sie, zgdonie z RFC 3701  po ponad 10 latach istnienia,
> siec testowa ipv6 6bone dzisiaj, czyli 2006-06-06 przestaje istniec.

Gmerając dzisiaj traceroutem z 6to4 przez szwajcarski SWITCH, wydłubałem tylko
działającą drogę do 3ffe:8110::/28 INTOUCH-NL. Reszta daje albo "No route"
albo "Address unreachable". Całkiem sprawnie poszło :-)

Teraz chciałbym mieć nadzieję, że skoro testy się kończyły administratorzy
poważnie już podejdą do routingu po stronie IPv6 w tym, na czym mi szczególnie
zależy, do poprawnego działania 6to4 i Teredo.

--
Było mi bardzo miło.                    Czwarta pospolita klęska, [...]