[Fwd: [ipv6-tf] 123]

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 23 Cze 2006, 02:20:58 CEST

On Thu, Jun 22, 2006 at 10:31:36PM +0200, Lukasz Trabinski wrote:
> Warto również dodać że już kolejny serwer NS (zaraz po a-dns.pl i
> g-dns.pl) dzięki załodze NASKu jest osiągalny via ipv6 - mowa o f-dns.pl
> stojący w sieci ATMAN.

super :)
szkoda tylko że z pcssu(pionier?)wszystkie 3 są dostępnie przez pół
świata(telia i jakoś tam dalej) :/

swoją drogą - zastanawia mnie w takim przypadku skuteczność działania
resolvera. Czy mając do wyboru serwer dostępny po ipv6 z niego nie
skorzysta domyślnie.. automatycznie znacznie zwiększając czas
odpowiedzi?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI