[ipv6-tf] i co dalej z tunelami.

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Pon, 8 Maj 2006, 19:15:58 CEST

Witam.

Jako, że upływa termin przydatności do spożycia adresów 3ffe:: o które oparty
jest, całkiem nieźle działający tunnel-broker w CBR TPSA, chciałbym zadać
pytanie tyleż ważne co banalne. Co dalej?

Moje "co dalej" jest o tyle specyficzne, że podłączony jestem przez neostradę co
wymaga od brokera obsługi dynamicznych adresów. Wiem, że istnieją inni dostawcy
tuneli ale są oni przynajmniej dwa razy, licząc traceroutem, dalej. Jakąś
alternatywą jest 6to4 ale ono działa mniej stabilnie.

Czy jest zatem jakaś sensowna alternatywa, dla amatorów? Czy może chociaż cień
szansy, tu zwracam się do "załogi" CBR, żeby przyznać, niech by i tymczasowo,
jakąś pulę adresów produkcyjnych należących do TPSA na potrzeby tuneli? A może
ktoś inny ma zamiar uruchomić, nawet testowo, taką usługę.

--
Było mi bardzo miło.                    Czwarta pospolita klęska, [...]