[ipv6-tf] i co dalej z tunelami.

"D.Wesołowski" wesoly w klu.pl
Śro, 10 Maj 2006, 00:14:28 CEST

Grzegorz Banasiak napisał(a):
> czesc,

> kiedys Bartek Gajda zadal tutaj podobne pytanie. przyznam, ze bylem wtedy
> bardziej optymistycznie nastawiony.
>
> nasz wezelek wylaczymy, a przynajmniej zerwiemy sesje BGP, 5 czerwca. rola CBR
> sie tutaj wedlug mnie konczy. stworzylismy narzedzie (brokera), z ktorego TP
> moze skorzystac ale oczywiscie nie musi. poki co, jak wiadomo, zainteresowanie
> v6 jest mizerne, wiec i bodzcow do tego typu altruistycznych dzialan nie ma.

I będzie nadal mizerne, dopóty dostawcy nie będą swoim klientom
dostarczali natywnie v6 razem z odpowiednią pulą ipków. Im więcej
klientów nie będzie musiało 'kombinować' z dostępem do sieci Internet po
v6 tym więcej kontentu powstanie. Inną sprawą jest jak na dzień
dzisiejszy ograniczona liczba aplikacji klienckich i serwerowych
wspierająca ipv6. Samo www/mail/nntp/dns/irc nie wzbudzi zainteresowania
end-usera.

--
pozdrawiam
D.W.

Jezeli uzywasz OE, nie dodawaj mnie do swojej ksiazki adresowej.
http://wesoly.klu.pl/kontakt.html