[ipv6-tf] dziwna alokacja

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Czw, 18 Maj 2006, 14:25:17 CEST

/nadawca uzyl innego adresu niz zapisany na liscie i sie odbilo/

Subject:Re: [ipv6-tf] dziwna alokacja
From: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine w aramin.net>
Date: Thu, 18 May 2006 14:13:28 +0200
To: Polish IPv6 Task Force <ipv6-tf w pl.ipv6tf.org>

On Thu, May 18, 2006 at 02:04:56PM +0200, Lukasz Stelmach wrote:
> [...]
strzelam - inna polityka ruchu dla roznych klas adresow?
w powiazaniu z zasada ze tylko lir moze miec adresy ipv6.

-- Andrzej 'The Undefined' Dopierała UNIX && Linux administrator, Adam Mickiewicz University WMiI PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/ JID: undefine w piastlan.net e-mail: andrzej w dopierala.name