[ipv6-tf] dziwna alokacja

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Pią, 19 Maj 2006, 13:47:02 CEST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> co ma piernik.. znaczy alokacja adresow do rozglaszanych prefiksow?

Nie jestem zbyt biegły w temacie ale wydaje mi się, że o rozgłaszniu nic nie
pisałem a plik ftp://ftp.ripe.net/pub/stats/ripencc/membership/alloclist.txt,
z którego pochodza powyższe pliki zawiera informacje właśnie o alokacjach.

> niektore sieci z roznych wzgledow 8/9 warstwy ISO/OSI musza miec rozna
> polityke routingu dla roznych klientow.

A tu mnie masz. ISO/OSI, 8/9? Mógłbyś rozwinąć bo tym razem ja nie widzę związku.

> (jak ja bym chcial miec ipv6 ;))

<advocacy mode>
6to4 http://www.pl.ipv6tf.org/wiki/index.php/6to4
</advocacy mode>

--
Było mi bardzo miło.                    Czwarta pospolita klęska, [...]