[ipv6-tf] testy (publicznego) Teredo serwera w PCSS

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 24 Maj 2006, 14:35:52 CEST

Bartek Gajda wrote:

> Witam!
>
> Uruchomilismy w PCSS publiczny serwer/relay terredo. Gdyby ktos mial
> czas to chetnie bym sie dowiedzial jak on dziala po podlaczeniu sie z
> Waszej strony.

No więc łączy się. Ale jedynym co udało mi się spingować było
gw-7500.ipv6.cbr.tpsa.pl :-(

> WADY:
> - jest niewiele jak na razie dostepnych publicznie serwerow

Nic tylko uruchamiać. Sam pomysł wydaje mi się niezły jako dopełnienie dla
6to4, które nie omija tak ładnie NAT. U mnie teredo też miało cokolwiek
problemów bo nie udało (na razie) mi się go skonfigurować jako cone-nat.

Swoją drogą wreszcie się doczegoś TUN przydał :-)

> - adres otrzymujemy z czesci puli microsoftowej 3FFE:831F::/32 - ma sie
> to zmienic, kiedy teredo stanie sie standardem i IANA zarezerwoje osobny
> prefiks.

I się zmieniło, na 2001::/32. Zatem polecam rekonfigurację.

--
Było mi bardzo miło.                    Czwarta pospolita klęska, [...]