[ipv6-tf] testy (publicznego) Teredo serwera w PCSS

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Śro, 24 Maj 2006, 14:41:41 CEST

Lukasz Stelmach wrote:

> No więc łączy się. Ale jedynym co udało mi się spingować było
> gw-7500.ipv6.cbr.tpsa.pl :-(

Poprawka. Aż tak tragicznie nie jest. Jeszcze kilka innych adresów daje się
spingować (np. www.kame.net, swoją drogą w dobrej sieci są jeszcze mi się taki
tunel nie trafił żebym nie mógł kame spingować). Ale traceroute faktycznie
wariuje. To *może* być też problem z routingiem "powrotnym" pakietów ICMP.

--
Było mi bardzo miło.                    Czwarta pospolita klęska, [...]