[ipv6-tf] BGPv4 w IPv6

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Pią, 10 Lis 2006, 20:27:20 CET

Witam,

Jako że mi się udało po wielu dniach zestawić sesję BGP w IPv6 pomiędzy
swoimi serwerami, jestem otwarty na wszelkiego rodzaju testy z ludźmi którzy
także by chcieli to potestować i zobaczym czym to się je.

Ze swojej strony proponuje aby to byli użytkownicy z klasą /48 jako
maksymalną. No chyba że ktoś z adresami od RIPE chce potestować.
Oczwyście nie udostępniam wyjścia na "świat" oraz widoku "routingu świata"
bo sam mam /48 od EasyNet.

Trochę informacji technicznych:
Obecnie mam dwa serwery z IPv6:
-serwer inferno.e-utp.net (Nurnberg, DE, łącze 100Mbit, Quagga, AS 65000)
-serwer fido.e-utp.net (Warszawa, PL, łącze 2Mbit/256kb, Quagga, AS 65100)

Najlepiej się wpiąć tam gdzie najmniejszy ping, transferów i tak dużych nie
będziemy robić.
Połączenie BGP będzie zestawione poprzez tunel IPv6-in-IPv4.

A wszystko to w celu nauki.

Chętny proszę do email.

--
Marcin Gondek